Wednesday, October 10, 2007

Selamat Hari Raya


p/s: Saya rajin hari ni.Buat kad raya sendiri.Hehehe.Penat betul cari imej lelaki yang 'agak-agak' sama dengan En.H.Bak kata orang utara bercinta betul lah.Last2x macam ni lah hasilnya.Orang tak ada seni ditangan.Cengginilah.Selamat Hari Raya semua!

p/s: En.H kan suka sangat dengan pc&internet.Itulah jawapannya kalau ada yang pelik.

2 comments:

kakLuna said...

ok la tu..buat sendiri...stgh org copy paste je :)

Minnal Aidil Wal Faizin..utk aniece sekeluarga...

hanis said...

hehehe....ade jugak copynyer...tu gambar tu takdelah saya reka sendirik kan...tangan kayu saya ni...hehehehe...anyway selamat hari raya utk k.luna sekeluarga juga!