Friday, October 5, 2007

lionel richie

Memang dah lama dia menyanyi.Lagu famous "hello".Tapi dari dulu sampai sekarang tak pernah saya boring dengar lagu ni.Tak ada apa-apa memory pun berkaitan dengan lagu ni kalau itu yang disangka.

Baru-baru ni oprah ada jemput dia as special guest pasal album baru dia.Lagu yang dikatakan bakal hit "I call it love".I look at you....you look at me.....Rentak r&b.Best jugak.Tapi tetap tak boleh lawan hello(bagi sayalah).End of the show,banyak permintaan untuk dia nyanyikan 'hello'.Sedap betul suara dia.Masih mencairkan naluri perempuan saya ni.Jiwang betul dengar lagu tu walau sudah beribu-ribu kali saya dengar.Nak-nak bila dia nyanyikan live.Dari dia muda sampailah sudah 58 tahun,suara dia masih macam tu juga.Mengancam.

Saya selalu juga curi-curi dengar hello ni dari youtube.Just want to share it with sesiapa yang nak tengok and dengar.Enjoy.(kalau kene tunggu lama sikit,sorry yek,:))




Kalau penyanyi kat malaysia ni,saya suka suara jamal abdillah(suara saja tau!).Kalau dengar dia menyanyikan lagu "azura" tu,hemmmmmm nasib baiklah nama saya bukan azura.Itu pun dah cair sangat-sangat.:P

No comments: