Wednesday, March 4, 2009

Sibuk?

Assalamualaikum

Sibuk sangat ke? :)

Takdelah sangat.Macam biasalah sibuk dengan suami dan anak-anak je(have to use 'anak-anak'la cause dah ada 2 anak :P).

Tapikan sebenarnya saya dah tulis banyak kali tapi semua half way je.Macam biasalah En.Irfan Fahri yang kacau.Bila nak continue balik dah takde mood dah.Endingnya saya deletekan aje.

Hari ni awal pulak saya teringin nak menulis.Tapikan kejap lagi En.H pulak akan kacau.hehehe.Nak kene iron baju dia.Buat air dia.Hantaar dia ke muka pintu.Babai dia.Kasi flying kiss sikit so dia dok angau dengan saya kat rumah ni.Berdoa untuk dia sampailah dia hilang dari pandangan dgn hondacupnya.(sungguh ni....hari2x buat......bukan petua cintan-cintun main2x tau!)

Erm,saya dapat visitor yang ditunggu2x.Its from mydearest.Lama betul saya tak membaca hasil tulisannya.Keep writing ye dik.Rindulah jugak kat blog awak plus budak berdua tu.Eventho dlm blog je tapi at least boleh juga update2x diri masing2x kan.

Eh,oklah nak kene iron baju En.H ni.Nanti2x sambung lagilah.InsyaALLAH.

Moga hari ni dipermudahkan urusan harian saya dirumah dan urusan kerja En.H di ofis.Amin.

No comments: