Thursday, March 19, 2009

dengar ape ye?

Assalamualaikum

Salleh yaakob....abby fana.....raja azura.Celoteh diorang ni memang bestlah.Macam abby fana ni dia agak 'berpijak dibumi yg nyata' gaya tuturnya tapi masih berlapiklah.Saya suka dia dalam radio lagi drpd MHI.(tak taulah apa reasonnya).

Cerita pasal radio ni bukan apa....lately saya start my day (means lepas muah3x dkt En.H hantar dia ke pintu utk pergi kerja :) ) saya mesti nak dgr sinarfm pulak.Padahal bila saya start buat kerja rumah(provided budak kecik 2 org tu belom bangun lagi ler) bukan saya fokus sgt pun apa diorg bebel.Cuma terkadang tu adalah juga caller2x yg bercakap agak 'sinis',agak lantang atau ada topik best yg didiskus adalah saya pasang telinga juga.Mostly yg masuk telinga saya is lagu2x lama yg diorg pasang.
Kalau lagu2x standard sekarang ni mmg keluar balik telinga kiri ler ;).


Apesal ek?Dah tua benor ke saya ni...hehehe
Nak sedapkan hati saya fikir2x agaknya jiwa saya yg sentimental kottt :P.Berkemungkinanlah agaknya.Lagipun bila usia dah makin meningkat,kita lebih inginkan sesuatu yg slow,tenang dan mendamaikan hati. (eh tapi ada je yg dah TUA tapi ke kelab2x malam....dangdut gitu kan..kan).

Tapi dulu kan saya ni suka jugaklah dgr lagu2x Metalica tu.(Astagfirullah and saya tak bangga pun tentang ni).
Tapi tu dululah zaman 'nakal2x' masa kecik2x dulu :P.Alhamdulillah,sekarang lain dah.

Berbalik kepada sinarfm tadi kan.Ada satu lagu yang diorg suka mainkan.Tak taulah agaknya DJ tu yg suka lagu tu sebenarnya."Ayat-ayat Cinta by Rossa".Hari2x ada lagu tu rasanya.Tapi tak kisahlah sebab saya pun suka that song.

Tapi selalunya by 10-11 am je saya dah tak amik peduli dah kat sinarfm ni.Puteri n putera saya selalu dah bukak mata time ni.Start sibuk dgn diorg lah pulak.

Anyway....byk channel radio sekarang ni.Pilih je yg mana berkenan ditelinga.Ye dak?

Kawan2x tune radio ke channel mana pula?

p/s: seronoknya nak balik kampung....mandi pantai....piknik....makan seafood segar2x...keropok lekor.....makan 'sata'.....yahuuuuu !

3 comments:

Ummu Mishkah said...

selamat balik kampung! Mesti best tu.......

Farra Da Smiley said...

salam..jawab tag plss ;)

Little Angels said...

Dapatkan baju-baju berjenama & berkualiti tinggi untuk si comel anda di LITTLE ANGELS..:)