Monday, March 31, 2008

busy

Assalamualaikum

Alhamdulillah.....hari sabtu dan ahad yang penuh dengan event2x menarik telahpun berjaya diharungi dengan penuh syukur dan gembira.

Walau dengan ketiadaan En.H kerana dia berkursus 2-2 hari tu,kami 2 beranak tetap bersama-sama kehulu-kehilir berdua :P....(yelah..mana nak letak anak saya sorang tu).

Hari sabtu,kami ke ulu yam untuk gathering semsas96.Memang syok sangatlah mandi kat situ.
Alhamdulillah.....foodnya pun sedap2x juga.



sejuk dah tu..menggigil-gigil dah


bestnye mandi waterfall ye sayang!

Nak tengok gambar lg kat sini http://hanishuzaimy.fotopages.com

Lepas tu hari ahad pulak,sibuk dengan majlis maulidur rasul anjuran muslimah kat taman saya ni.Alhamdulillah.....saya berkesempatan melihat dan join sekali macam mana majlis khatam Quran,berzanji,marhaban dan cukul jambul dijalankan.Sebelum ni memang tak pernah menghadiri majlis2x macam tu.Dapatlah nasi ayam 2 bungkus.....satu beg kertas kecil yang penuh dengan food juga.Rezeki...rezeki....


Yang tak bestnye lupa bwk camera....tensi..tensi.

Tapi saya bersyukur sangat dengan anak dara saya yang sorang tu.Dia sangatlah behave masa majlis khatam quran tu berjalan.Tak buat bising...duduk diam jekk di tepi saya.Nampak dia menguap byk kali....heheheh.....ngantuk dengar orang ngaji berlagu-lagu agaknya.....

Apa-apa pun syukur alhamdulillah.2-2 event pun dapat saya penuhi jemputannya dan raikannya.

Hari ni...apa lagi....back to the bisnes laaa hanis oiiii...cuti dah habis...... :P

No comments: