Tuesday, October 25, 2011

Mood Cuti Sekolah sudah menjelma!

Breakfast pagi ni adalah karipap.Inti kentang+ayam :)

Oh tidak.Bukan maknanya cuti sekolah saya jadi rajin masak.Tidak.Tidak.Makin curi2x malas masak lagik adalah.Cuma kasihan cik abang nak pergi kerja.Jadi breakfast mesti ada juga.

Banyak plannya.Tapi kudrat dan bajetnya harus juga diperhalusi.Tahun depan InsyaAllah kakak masuk tahun satu.Itu harus diutamakan.

Syukur alhamdulillah kami ada tempat baru yang sungguh bermanfaat untuk dikunjungi selalu cuti sekolah ni.FOC pulak tu :P.

LIBRARY!.Ya perpustakaan baru di shah alam.Tempat menarik,tertarik lagi dabomb!Anak-anak sungguh teruja sampai tak mahu balik.Minggu lepas kali pertama kami ke sana.MasyaAllah...seronoknya anak-anak.Berjam-jam duduk dalam library tak terasa sebab tempatnya sungguh selesa.Baik untuk parentnya mahupun anak-anaknya.

Bila nak pulang sampai kene berjanji setia dengan si kakak hujung minggu depan wajib datang lagi.Sampai berjurai-jurai airmata kakak tak mahu balik.

Nak tahu lebih lanjut tentang library PPAS seksyen 13 shah alam yang baru tu silalah google ya :).Kami tak bawak camera hari tu so takdelah gambarnya.Kalau google ada kot kawan-kawan lain yang dah ke sana dan upload gambar library tu.

By the way, belom cuti sekolah lagi pun.Hehehe.Tapi mood cuti sudah ada :P

3 comments:

aida said...

karipap akak buat ker tu? uhukss

Ummu Auni said...

geng ulat buku kata library itu memang best. bila agaknya nak sampai?

hanis said...

aida : ahaksss :P

aini : mmg best sangat..sangat..sangat!Kami 1st time pegi dah pinjam 9 buku...huhuhu

tringatlah zaman2x skolah pinjam buku library nih..kuiukuikui