Wednesday, October 5, 2011

slimming remedies (kononnya :P)

bukan yg kiri atau kanan ya :P
nampak habuk atas dvd tuh...buleh agak berapa lama tak digunakan :P



hari-hari pakai senak perut,punggung,pinggang sampai nak nafas pun semput
silalah agak-agak berapa banyak dah kembang? :P

Motif?
Ada 2 pasang blouse yang dah ketat tang pinggul.
Segan nak sarung.
Uwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

4 comments:

mariaariffbaby.com said...

*Waalaikumusalam dear

hehhehehe..kita pun tgh sadis berusaha nak kurus gak ni..

jom..caiyok bersama2 :)

Ummu Auni said...

kurang makan!

aida said...

entry ini nak menunjukkan akak dah pakai corset ke?

hanis said...

maria dear:

jom..jom...nanti kalau ai dah down semangatnya tulun naikkan balik tau ;)


aini:

puasa every isnin,khamis doh...
tapi kalau dah namanya 24/7 dok rumah...agaknya kene pose 5hari semnggu kot baru masuk dalam kategori kurang makan...huhuhuhu

(alasan kan... :P)


aida :

erkkk corset...takdelah dik oiii
namanya apa tu...slimming suit ek..hok ni en.H hadiahkan 5 tahun dulu doh...lama duk memerap dalam gobok sbb masa breastfeedkan irfan dulu mane bleh pakai...bercinta nak cabut balik bila dah sarung...ketatttttttt

baju kurus ni jenama natasya.Murah2x jek dik oii.rasa2x dalam rm100 je sepasang masa tu. 5 tahun dululaaa....

Akak ni kalo sebut corset mesti ingat dipakai bila nak pakai kebaya ketat jek.Hok yg keras2x tuh.Yang omputih dulu2x pakai bila nak sarung gaun kembang tuh....Hehehhe.