Wednesday, April 7, 2010

small-small things

Assalamualaikum


Kadang-kadang dia buat.Jarang.Tapi bila dia rajin buat bahagianya rasa.

Kata orang 'those small-small things' memaniskan alam rumahtangga.

Pagi tadi nak bancuh air TA kat dia,tengok gula dah direfill.Tengok susu untuk kami yang semakin tua(baca:anlene 19-50yrs) dah direfill juga.Tinggal horlicks je tak direfillnya.

Tak cukup rajin nih :p

Anyway...terima kasih bang ye.


yang ada kat umah kami bekas plastik jek....
teringin jugak yang ada kat rak IKEA tuh....hehehe


In case kalau tertanya-tanya,bekas bahan-bahan untuk buat air kami (baca: canister) kecik aje.Itu pasal harus direfill bila sampai waktunya.

p/s: rasa bahagialah bila benda-benda macam tu tak payah kita bising2x mintak tolong dia buatkan.(baca: berleter) ;)