Tuesday, June 10, 2008

bila cuti sekolah

Assalamualaikum

Cuti sekolah yang baru lepas,kalau diikutkan keadaan diri yang tak menentu sihatnya,mengurung diri dirumah aja yang bagus.

Tapi keluarga dari pahang dah terbang ke cameron highland jalan-jalan cari sayur,on the way nak balik ke pahang singgah di rumah kami.Kebetulan juga kami pun memang merancang untuk balik kampung minggu tersebut.Sudahnya balik berkonvoi lah kami bersama-sama.

Disebabkan ibu yang teringin sangat nak tengok bagaimana rupanya tempat berkelah ulu yam,(hari mendung yang amat!),dalam perjalanan tu,melenconglah sekejap ke ulu yam.Dapat sentuh-sentuh air pun jadilah.Sempat ibu komen "tak sangka,ingatkan kl dah tak ada tempat hijau-hijau macam ni". ;)



nampak tak budak berseluar pink tu?Takut water spider katanya.


adik saya yang bongsu.Nak jadi pilot katanya


Kedua-dua orang tua saya.Sedang tengok burung katanya :P


Belum cukup korum.Adik yg no 2 tak dapat ikut.Takde cuti katanya

Habis berhujung minggu dikampung,dalam perjalanan balik ke KL, turn kami pula melencong ke Genting Highland.Saja-saja kata En.H.Kat atas hujan gerimis.Kabus sampai tak nampak jalan.Sejuk betul tapi best.Manusia jangan cakaplah.Ramai yang amat.Sekejap saja kami di atas tu sebab tak merancang untuk bermalam pun.Kalau nak tempah bilik pun,mesti dah penuh.Maklumlah cuti sekolah.


ini dia budak yang tersangatlah happynya!


dapat ais-krim pulak tu !


suka sengeh lebih2x :P

No comments: