Tuesday, September 25, 2007

minda saya

Assalamualaikum

Kisah hari ini.

Saya sedang menelaah "magnetrezeki".
Saya juga sedang mendengar alunan gelombang minda di telinga saya.
(bonus untuk pembelian e-book)
Esok-esok saya cerita bagaimana rasanya ya!


Kisah yang satu lagi.

Hampir 2 minggu dia tak merayu atau meminta susu badan,alih-alih tengah hari tadi tiba-tiba disuarakan hasratnya yang satu itu.Terkejut saya dibuatnya.Nak tergelak pun ada.Puas saya pujuk.Alihkan fikirannya.Buatkan makanan untuknya.Susu botolnya.Tak menjadi juga.Sampai dia menitiskan air mata.Akhirnya saya juga yang kalah.Dapatlah dia lepaskan rindunya tu.Saya baru saja hendak mencatatkan dan mengumumkan tarikh sah berhentinya proses penyusuan badan untuk si kecil tu memandangkan sudah hampir 2 minggu dia tak meminta-minta.Tak jadilah hari ni.Tangguh lagilah jawabnya.Harapnya tidaklah sampai umur dia mencecah 3 tahun baru hendak berhenti susu badan.Dah besar sangat tu.Baring atas riba pun dah tak cukup ruang!

No comments: