Tuesday, March 9, 2010

Watch out

Assalamualaikum


Situasi berlaku malam kelmarin.
Bertempat di kawasan lepak dalam rumah(baca: depan tv).


Kami suami isteri tengah seronok berbual-bual.Topik ketika itu agak 'hot'.Ahaksss.Alaaa pasal 'u syg i tak?','u cinta i tak?','i rindu la bila u ke ofis'. (jgnlah korang termuntah pulak...bawak bersabar yek..pasal yg ni cite sampingan jek.)


Tanpa disedari ada yang memasang telinga.(yang anak teruna tengah sibuk main bola,maknanya si kakak ler yang konon2x buat homework kat belakang kitaorang)

Tiba-tiba ada yang bersuara.

"ibu dengan ayah ni pergi kawinlah"

Errkkkkkk!.
Terus terstop perbualan 'cintan-cintun' kami.

Kahkahkahkah.
Kami 2-2 gelak bagai nak rak.....tapinye at the same time konpius.Apalah yang anak aku fikir agaknya sampai boleh cakap camtu.Mana dia belajar.Kebetulan je ke.Huhuhuhuhu.

Camno tu kawan-kawan......



kakak masa umurnya 4thn++


p/s: perbualan bukan topik 18sx yekkkk....hehehehe

1 comment:

fikaryna said...

budak2 sekarang kena kita lebih bijak..hehe..