Wednesday, July 23, 2008

saman

Assalamualaikum

Apa topik yang menarik sekarang ni yek?

Saya ni bila tak duduk depan pc (contohla time2x tgh masak ke,basuh kain ke),bukan main byk idea yang nak ditulisnya.Tapi bila mata tgk skrin putih ni,alahai mcm magik pulak semuanya hilang.

Ha,sebut pasal magik ni,anak dara sorang tu dah perasan tentang magik2x ni.Aduhai lagi pelik soalan-soalan yang keluar bila ada kaitan dgn magik ni.Pening nak menjawabnya.Last-last ada jugakla kene kelentong dengan ibu ni.Yelah kita ni manelah teror bab2x nak buat magik.So macam mana nak terangkan kat dia.

Lately banyak juga blog2x yang saya lawat bercerita tentang masalah kewangan masing2x.Plus masalah2x lain juga.Pada saya benda-benda macam ni tak eloklah diceritakan di ruang2x yang orang ramai boleh access.Tak semua yang membacanya akan mengeluarkan aura yg +ve bila membaca masalah orang.Mostly rasanya akan menambah aura yg -ve lagi.Faham ke?

Macam ni, contohlah kalau kita bercerita kisah duit yang tak cukup.Keadaan sebenar mungkin taklah seteruk mana,tapi orang lain yang membaca dengan tanggapan yg salah atau lebih2x mungkin akan menyebabkan masalah kita akan semakin buruk.Ishh susah jugak nak terangkan pasal mende alah ni ek.Saya pun pening dgn ayat saya sendiri.

Rasanya kalau ada yang membaca pasal LOA (Law of attraction) boleh faham or bolehlah tangkap sikit2x apa yang saya nak sampaikan.

Tapi apa-apa pun terpulang pada tuan punya bloglah kan.Selalunya orang berblog ni akan cakap "aku punya blog,aku punya sukalah nak tulis ape".Zaman sekarang ni bukan boleh ditegur2x sembarangan.Ye tak?Nanti sampai surat saman pulak. :P

Bak iklan BH tu,"zaman dah berubah,dunia dah maju".

p/s:Rasanya sekarang ni senang juga nak kaya yek.Saman 1-2 juta kat orang.
(Jawabnya dok cari kesalahan orang jelah lepas ni :P)

No comments: