Tuesday, November 15, 2011

Used books for Sale


Saya ada 5 buah buku novel untuk dijual(used books).

  1. Noor Suraya: Surat ungu untuk Nuha
  2. Judith Mcnaught: Night Whispers
  3. Norhayati berahim: Sentuhan Kasih
  4. Aisya sofea : Jendela hati
  5. Anis mayuni: gemersik kalbu


Sila layari http://hanisbakerynetwork.com/Used-Books/Used-Books-Novel.

Harga dijual adalah separuh dari harga asal.
Keadaan buku sangat baik.(takde koyak-koyak)

Setiap pembelian akan disertakan resit.

p/s: Sebenarnya nak mempromosikan website e-shop saya yang baru saja dilancarkan malam tadi jam 12.00 tengah malam.Alhamdulillah...syukur.Kepada sesiapa yang nak upgrade website biz anda daripada blogspot atau wordpress biasa kepada yang mempunyai shopping cart macam saya punya ni,boleh contact saya aniece79@gmail.com.Nanti saya bagi details.


No comments: