Saturday, July 18, 2009

Hari minggu

Assalamualaikum


Saya masak bubur nasi hari ni.Jarang buat bubur time weken ni.Cuti samaada saya masak lauk yg hebat2x sket (chewah :)) atau tak masak lansung sbb keluar.Alaa hebat tu kira lauk2x yg remeh-temeh sikitlah pasal hari2x biasa saya masak simple2x je.Macam bubur nasi ni kira 2 in 1 lah jugakan sbb boleh blend untuk En.Irfan Fahri sekali.Syaratnya janganlah masukkan garam dalam bubur lagi masa masak tu.Tak payah garam pun.Nanti masa makan titik kicap je sikit.Kurang garam/gula kan bagus untuk badan.

En.H berkursus.Ishh rindulah pulak.Semalam En.H tipun katanya 'abg asyik teringat kat family abg je ni'.Mana tak ingatnya,En.Irfan tengah demam,Sis Tifa pun tak berapa ok lagi,tu bukan ingat namanya...risau.

Kejap lagi mak Ngah budak2x ni datang meneman.(bukanler takut tapi senang sikit nak keluar jalan2x nanti).Sis Tifa pun dah merengek bila nak pegi playground nih.Kesian dia.Dahlah tak henti2x dok tanya 'ayah ni pegi mana?tak balik-balik pun?'.Hihihi.Penat dok cakap ayah berkursus,belajar.Dia mmg takleh terima kalau ayahnya tak balik.Sampai En.H kene tipun cakap dgn dia sendiri baru ok sikit.

Saya?Hemm...penatlah sikit bila En.H tak ada.Selalunya weken saya dapat free time untuk tido tanpa diganggu,free time memasak,free time tengok tv dgn khusyuknya and saya mmg takkan basuh kain time weken.Cuti kan....hehehe.Well,bila weken ni En.H kursus....alamat semua yg disebut diatas tu postponed ler.

Apa-apa pun....life goes on.Live your live and love your live.
Syukur Alhamdulillah.

No comments: