Monday, April 23, 2007

kurang rajin

Assalamualaikum

Ishh....2, 3 hari kebelakangan ini terasa kurang rajinlah untuk menulis.Oh ya,saya cuba untuk tidak menggunakan perkataan 'malas'.Lama kelamaan risau pula menjadi satu doa.

Saya sangat gembira untuk mengucapkan tahniah buat seorang rakan karib saya,gadis manis kecil molek, yang bakal menamatkan zaman bujangnya.Gembira sungguh menerima khabar tersebut.Lebih-lebih lagi bakal pengantin lelakinya juga salah seorang sahabat saya.Kami pernah makan bersama,berbual,bercerita.Selalu menumpang kenderaannya.(saya tengah tersenyum ni).

Tetapi tiada apa yang lebih membahagiakan hati saya apabila saya dikhabarkan sahabat saya yang lelaki ini telah memilih ISLAM sebagai jalan hidupnya.Syukur kepada ALLAH diatas hidayah yang diturunkan buat sahabat saya ini.Cuma saya terlupa bertanya nama apakah yang menjadi pilihan beliau.Mungkin akan terasa janggal apabila saya memanggil beliau dengan nama islamnya kelak :).(Hati tak sabar menunggu tarikh perkahwinan mereka).

Buat insan-insan yang saya tujukan tulisan saya kali ini,tidak dapat saya gambarkan kegembiraan menerima jemputan daripada kalian.InsyaALLAH,doa saya iringkan, moga segalanya akan berjalan seperti yang kalian rancangkan.InsyaALLAH juga kami akan bertandang ke majlis kalian.

ps:Kepada bakal2x pengantin yang singgah diblog saya ini,sekalung tahniah buat kamu semua!

No comments: