Tuesday, June 1, 2010

Kenduri

Assalamualaikum wbt


aaahhhh lega!

One is over.One more to go.One month from now.(tak sampai sebulan punnn)

29/5/2010 sorang dah pun dirisik,dilamar dan ditunangkan.Alhamdulillah majlis selesai dengan jayanya.

26/6/2010 nanti InsyaALLAH sorang lagi pulak bakal dirisik,dilamar dan ditunangkan.Off we go sekali lagi balik kampung.

As the oldest,lepas ibu dan abah,memanglah saya jadi orang kuat no 3.Baik idea mau pun kudrat yang tak seberapa ni semualah saya curahkan untuk membantu yang mana mampu.Tengok adik2x selamat bertunang,berkahwin saya rasa lega sebenarnya.

Maklumlah kami 6 beradik semua perempuan.Bukan senang nak jaga oiiiii.Credit to ibu and abah yang mendidik kami semua.So bila lepas sorang,sorang mendirikan rumahtangga,kira legalah juga ibu.Saya pun begitu.


Ni ada beberapa keping gambar kenangan untuk dikongsi.Gam bar mmglah banyak,tapi tak larat ler nak upload.





yang ni tukang gambar bertauliah yg ambik..candid tau..saya sukalah



Inilah yang bertunangnya..my kak chik
baju saya tak bertema-tema pun..pakai apa yg ada jek...



sukalah gambar ni...tak pandang camera..
saya ni tak fotogenik lansung ngan camera..huhuhu



yang 2 tu sepupu saya,bukan sepupu nathifa hehehe
pangkat mak sepupu la dgn nathifa..tapi sama age



baju ijo my uncle yg jadi tukang cakap majlis,baju meroon itu lah my abah




yang tersayang ibu ku...puan habsah muah muah

1 comment:

Ummu Auni said...

wah meriah betul macam nak kawin dah :D