Sunday, September 27, 2009

Raya 2009

Assalamualaikum


Selamat Hari Raya semua!
Maaf zahir dan batin!

Kami dah balik semula ke kl sejak hari rabu lagi.Khamis tu En.H dah ke ofis.Lama sebelum raya saya tak dapat nak online.Komputer tiba2x buat hal.Dalam hati, Allah dah bagi hints tu tak payah online lama2x.Buat ibadat lagi berkat.Ngeh..ngeh..ngeh.

Tu reasonnya tak dapat nak buat kad lawa2x untuk ditepek kat blog sebagai penyeri ucapan hari raya.Ahaks.Apa-apa pun masih bulan syawal lagikan.

Raya tahun ni turn kampung saya di kuantan.Alhamdulillah dapat balik awal sikit,bersahur dan berbuka dgn family.Syok banget!Kecoh dan meriah.

Kalau balik kuantan ni,raya pertama tu kami semua akan ke rumah nenek(belah ibu saya).Lepas tu pergi melawat satu-persatu rumah adik-beradik nenek.Means semuanya tok-tok sedara saya merangkap moyang-moyang si nathifa dan irfan fahri.Ada 7 beradik semuanya.Nenek saya yg sulung.Seronok dapat jumpa diorang ni.Tapi semua dah tak berapa sihat sgt.Dah dimamah usia.

Malam raya ke 2 kami dah turun kl balik.Singgah rumah and tukar mana patut and kami ke melaka pulak.Raya kat melaka kita sambung lenkali yek.Meriah jugak!


Family tercinta
(5 thn dulu dlm gambar gini abah sorang je 'man' in the house,now dah ada 3 'man' in the house...hihihi
)




kakak dah pandai posing,adik sibuk baca buku sampai berkerut kening!

1 comment:

Ummu Auni said...

akak sorang je dah kawin ek?
wah muka adik beradik semua sepesen :D
hehe, teringat mak akak ckp, pasal anak dia semua pompuan...

selamat hari raya

p/s nasi dagang dah buat ke?