Thursday, May 14, 2009

Angan-anganku

Assalamualaikum

  • Saya sedang melayan parent yang nak daftar anak-anak mereka di ***** saya.Ramai sungguh.Berebut-rebut sampai ada yang perlu ditolak pasal dah cukup kuota kelas.Hemm kene bukak 1 caw lagi nih.
  • Saya sedang menghantar kek-kek yang diorder dan menerima,mengira wang hasil jualannya.Huh,untungnya bulan ni.Alhamdulillah.
  • Saya sedang makan bersama anak-anak dan suami di meja makan.Makan besar hari ni.Buffet kat hotel 5*. Huhuhu.Syoknya!

Eh,tiap-tiap malam sebelum tidur angan-angan kene ada! (beserta tindakan lah juga kan)
Yang 3 kat atas tu antara angan2x dan bayangan saya.En.H ajar kene visualize dengan 'kuat'.Ada banyak lagi angan2x tu...tp mana bleh share kat sini...rahsia laa kan...hehehe...

Selamat berangan ye :P

1 comment:

ummumishkah said...

yup... angan-angan kena ada
tanpa angan-angan tak ke mana
dan tanpa usaha juga tak kemana..