Thursday, April 3, 2008

gemuruh

Assalamualaikum

Bila dah dengar lagu ni acapkali,jadi macam pemberi semangat jugak! :)



Liriknya yang sangat bagus :

Bila bertalu rentak di kalbu
Hasrat yang tersirat semakin ku buru
Bila bergema laungan gempita
Harapan bernyala nadiku berganda

Gemuruh jiwa semangat membara
Dari puncak ingin ke angkasa
Berkalungkan bintang berkelipan
Menyerlah jauh dari yang biasa

p/s:tak payahlah diingat yang cabut-cabut baju tu :P

3 comments:

aida said...

akak, saya kalu dgr lagu ni kan.. mesti cakap kat suami macam lagu nak jadi angkasawan

sebab ada lirik lagu dia yang ni;
Dari puncak ingin ke angkasa

heheheh

hanis said...

hehehe....ntah2x benar kata-katamu itu ;) - memang dicipta buat si abg angkasa....hehehhe ( tiba2x nk berdialog indonesia pulak :P )

Fenridal said...
This comment has been removed by a blog administrator.