Tuesday, June 19, 2012

Tak macam biskut pun..


Kalau biskut sekejap je takde..lepas tu sekejap ada kan....
Yang ni memanjang tak ada....lepas tu ada sekejap je...

Entry khas buat puan Farra Aiza yang bertanya khabar :)
Saya baik-baik aje..Alhamdulillah.
Terima kasih kerana sudi bertanya...terharu pulak rasa...

Mood nak berbelog sudah kelaut lepas....
Hanyut ntah ke mana sudah...kuikuikui..
Tapi mungkin juga bila ada pertanyaan-pertanyaan mcm farra tu...
baru nak rajin sikit...

p/s: seronoknya baca travelog org tu ke perth.....hehehe



2 comments:

Smiley said...

hanis..risau la bile tgk blog awak xde updet..dgr2 awak preggy..sihat ker?
mood blog tadak takpe..tp citer la sket2
updet yerrr

aida said...

ha kak hanis... tulah lama betul tenggelam kak