Monday, February 7, 2011

Dapat hadiah

السلام عليكم

بسم الله الرحمن الرحيم


Yey...yey dapat hadiah.Alhamdulillah and thanks to Puan Hartini diatas kemurahan hatinya memilih diri ini sebagai salah seorang pemenang giveaway suka2x yg dianjurkannya.Tskkk...tsskkk...sgt terharu ok.

Sebab utamanya inilah hadiah pertama yang saya pernah terima selama saya berblog hampir 5 tahun lebih ni.Tapinya  saya blame diri sendirilah sebab saya memang tak berapa bersungguh-sungguh masuk giveaway blogger2x nih.Kalau yg susah2x syarat tuh mmg saya bior jek.(dasar M) hehehehe.

But yg puan hartini punye ni saya rajin pulak masuk pasal syaratnya senang.Lepas tu saya beli tudung dgn dia.Lepas tu dia pun kawan kepada kawan saya juga.Lepas tu blog dia pun best utk dibaca.Ayat2x dia saya suke.Pendek cerita kiranya saya ni follower setia dia laa.Hehehe.

Apa-apa pun saya tulis ntry ni khas nak ucapkan terima kasih atas pemberian hadiahnya kpd saya.

Terima kasih puan hartinidewi yek!

Owh ya dia ada buat giveaway lagik.Kali ni hadiah dia lagik syok.Boleh buat birthday present utk anak ;)
Pergilah jengok blog dia kalau nak join.

2 comments:

Farra Da Smiley said...

Tahniahhh :)

tinidewi said...

Dah amek ke blom ni? Hari tu En. A kata En. H ada call lepas tu menyepi :-)