Friday, February 5, 2010

Pillow Bullies

Assalamualaikum


Kene buli ke?Ishhh takdelah.
Mana si kakak tu sedar kaki dia atas adik.
Kelakar pulak budak-budak ni tido semalam.
Dah macam 'action kame' si sincan pun ye gayanya....heheheh.

Lepas snap gambar,saya alihkan kaki kakak.(yelaa takkan nak bior je..kesian si irfan tu)

Dan....dan dua-dua tu bergerak serentak lepas tu mengiring.Sama pulak tuh.
Tersenyum sendiri saya tengok anak-anak nih.


'action kame'!!! (sila ikut nada sincan yek) :P




Ini namanya tido berirama :P

5 comments:

ummi said...

sangat comel okay

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

ganas nyer tido

Ain said...

sama jer pattern tido dorang ya...

sooo cute....

Ummu Auni Afif said...

hi, gambar no 2 tu cute!

Puan Hanis said...

ummi : kebetulan patern sama.Susah nak dapat ni..tu yang snap gambar.Esok diorang dah beso tunjuk gambo ni.Hehehe


mama adam : ha..ah specially kakaklaaa tido ganas.Bila bgn pagi kita bgtau dia tifa smlm tido tendang adik...nanti dia jawab 'mana ada,tifa tido diam jek'.Hehehe tak ngaku tuh


ain : ntah malam tu mimpi sama kott..tu yang aksi sama tuh...hehe


aini : budak berdua ni kalau tido macam ada kene sentuh2x gitu sesama mereka...kalau tak takleh tido...pelik pun ye kdg2x tuh