Friday, December 13, 2013

Untuk Emi

Assalamualaikum wbt,

image googled


Sedihnya bila dapat berita sahabat masa di MMU dulu telah pergi buat selama-lamanya.Arwah Emileen.Sangat rapat dengan arwah masa belajar dulu.Kelas sama 3 tahun.Makan sama.Buat assignment sama.Kadang2x Emi malas nak balik rumah dia,dia selalu ikut saya balik ke rumah sewa.Lepak-lepak,makan,tido sementara tunggu next class.

She is very a good friend.Jarang sangat marah-marah.Pemurah.Memang baik sangat-sangat.Allah...memang saya masih teringat kenagan-kenangan final year.Sampaikan final year projek pun kami sekumpulan.Kejap tido rumah sewa saya...kejap tido rumah dia.Pendek kata family Emi kami kenal juga sebab muka ni aje yang duduk bertandang nak siapkan final project.

Solat hari ni memang berguguran air mata saya.Tak dapat menahan sedih sebab kehilangan sahabat yang baik.Menyesal tak sudah sebab tak bertanya kabar secara serius tentang sakitnya.Saya halalkan segala-galanya untuk dia.Saya maafkan segala-galanya untuk dia walau rasa saya tiada lansung salahnya pada saya selama kami di mmu dulu.

Untuk Emileen,

Semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang-orang beriman dan solehah.
Al-fatihah.

No comments: