Monday, November 9, 2009

17 more days to go

Assalamualaikum



And he will turn ONE!



Irfan Fahri milestone :

1.Still exclusively breastfeed.
2.Sudah berjalan ( lebih dari 10 steps)
3.Ada 4 gigi yang tajam.
4.Sudah 2 kali potong rambut.
5.Suka menjerit.
6.Sangat obses dengan kakaknya.
7.Sudah pandai melalak bila tengok orang keluar pintu and left him behind.
8.Suka "lepak-lepak" (bahasa kakak) atas bantal dan atas floor.
9.Sangat diam bila ibu bersihkan telinga tapi sangat menjerit bila ibu nak bersihkan hidung.
10.Sudah mula makan nasi lembut.
11.Sangat obses dengan tempat penyidai tuala (suka duduk in between tuala2x tu)


ada banyak lagi nak taip tapi.......

kakaknya dah minta air milo satu!

Lain kalilah ye sambung pulak.

4 comments:

fikaryna79 said...

anis..aku rindu rindu rindu..ko masih di kuantan ker? kalau aku blk kuantan ( walau raye jer..huhu..) leh aku g tgk anak2 ko yg kiut miut 2..

ibu iman said...

kejap je irfan da besar kan. comei plak tuh... bagusnye still exclusive bf. amsyar da campur2 dah... huhuhu...

Puan Hanis said...

azni : uishh ko ni memang jiwang tak abihhh...hehehe.Dari dulu lagi.

Ya ,kampung ku masih Balok Kuantan nun.Mana penah pindah pun.Balik ktn ko calling2x la aku.Datang aaa umah.


Ibu iman : tulah kan...masih ku ingat sakit nak melahirkan dia..tup2x dah setahun dah pun berlalu rupenya.

Alhamdulillah rezeki Irfan masih menyusu lagi.

Alaaa amsyar campur2x pun xpe..asal tetap minum susu ibu sampai ke titisan terakhir...hehehe

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室