Thursday, October 30, 2008

Sensitif

Assalamualaikum

Oh! saya masih belum bersalin lagi.(kalau itu yang ingin ditanyalah ;))

Ada yang bertanya tak mengidam apa2x yang pelik ke kali ni?Tak sangatlah.Maksudnya ada jugaklah kan.Bukanlah mengidam teruk2x sampai kempunan macam drama cinta batu belah tu.

Kali ni pregnant saya nak makan pizza.....roti canai kosong....air teh halia best.....and ABC best....hemm itu je lah selalunya.Yelah mengidam ni janganlah sampai menyusahkan diri dan suami pulak.Kita yang control perasaannya.Kalau diikutkan sangat hati tu susahlahkan.

Anak dara saya dah semakin matang orangnya.Bertambah sensitif pun iye.Bila ibunya marah sikit,mulalah meleleh air mata semua dengan mulutnya berleter kata ibu dah tak sayang tifa lagi.Aduhai anak ibu sorang ni.Bukan ibu yang sarat ni sensitif...dia pulak yang ambil alih.Itu belum lagi bila tengok drama cinta batu belah part si ibu menangis bila si anak makan sate rusanya tu.Boleh anak dara saya pun meleleh-leleh air mata datang peluk saya and cakap tifa tak makan sate ibu kan.....tifa sayang ibu......Aduhai anak perempuanku itu.

Bila baca blog orang buat open house sana sini.Minta maaf sangat2x bagi yang jemputannya tak dapat kami penuhi.Al-maklumlah keadaan saya yang dah makin sarat ni.Nak jalan banyak2x cepat betul penatnya.Nak open house sendiri lagilah.InsyaALLAH tahun depanlah.

oklah.....nak kene bersiap bawak anak dara tu ke playgroundnya.Kalau tak jenuh dengar dia merengek.Saya pun dah dekat2x due ni harus juga berexercise kan.....harap2x mudah bersalin nanti..InsyaALLAH..amin.

No comments: