Monday, June 13, 2011

Edisi kenduri di Melaka

Layan gambar je lah yek...maleh nak cite2x dah.

Hiasan nih 150% kitaorg (MIL,SIL,Pakcik dan makcik in law,irfan,nathifa...hehehe dan ayahnya) yg menyumbang yek.Dari lepaih magrib sampai kul 12 tgh malam idok siap2x....semua nak tunjuk kreatipppppppppp :P

Ini hari kejadian.Pengantin berbaju kelabu dan putih.




Ini semasa kejadian yek...yg bertudung sudah hilang ke mana tudungnya....rambut masing2x masam toksah cakaplaaa...berpeluh sakan....katanya "yg penting enjoyyyyyyyyy"


ini pun kejadian semasa nih...sempat lagik tuh....


yang ni anak teruna teman yg berkonsepkan imam muda hihihihihi... kenapa peluk tiang syg...peluk ibulaaaaaa....                  i lap u lahhhhh muah..muah..




teman pun nak interframe jugaklah...baju biru takde...bantai pakai merah...yg no 2 dari kiri tuh MIL aiii....yg berbaju merah 2 org lg tuh sepupu sepapat suami ai...yg tepi sekali tuh my SIL yg paling bongsu....

4 comments:

Ummu Auni said...

wah hitam kuning. canggih pengantin sekarang ni

hanis said...

canggih dan berani :)

Sitisifir10 said...

out of tema sekali sekala takpe....huhuhu... teringat ada sekali tu ironkan baju ibu mertuaku masa hari kenduri...udahlah itu satu2 nya baju dia yang matching tema majlis... alih2 menantu lindngan kaabah dia ni gi bako dengan seterika....waaaaaaaaaaaa.......tanak ingat tanak ingat!!

hanis said...

sitisifir : kenangan hangit tuh....hihihi...tp mertua hang sure sporting kannnn.....takkan dia nak marah menantu lindungan kaabah dia ni....

p/s: molek juga idea iron baju mertua nih...tp naik seram pulak bab yg 'bako' tuh...hihihihi