Wednesday, January 5, 2011

Jadual sudah berubah

السلام عليكم

بسم الله الرحمن الرحيم

Sejak2x depa dah ada katil sendiri ni....jam 10 malam sunyi dah umah.Syok jugak gini.Bolehlah berdua-duaan dgn en.H.Huhuhuhu.

Yang kecik tu pun dah ikut rentak kakaknya.Bila dekat jam 10 mlm....semua menuju ke katil masing2x.Lepas tu request storytelling sambil diorang pejam mata sampai tertidor.Cumanya si kecik tu mesti ada botol susu dialah.(time mood tak okay...nenen jugak dimintanya)

Before this kadang tuh sampai jam 1 pagi blom tido.Dok tgk tv.La ni lepas berita jek kami off tv.Halau semua masuk bilik.First day menangis si kakak nak tgk tv.Hehehe.

Well...kita yg membentuk anak2x.Bukan depa yg membentuk kita kan.

Hope this changes berterusan sebab i can see the difference.A good one.Lebih berjadual kata orang.

lagipun training utk kakak next year jugak.

Jadual sudah berubah.Yey!

3 comments:

aida said...

Waah, anak2 saya mmg suruh tidur awal sbb kena gi nurseri dan sekolah kan

Farra said...

anak2 ku juga sudah tidur 10pm

Ummu Auni said...

memang pun kak. budak ni kena suruh baru dia ikut. dulu masa kahwin, selalu depa zzz kul 11 mlm. sekarang dengan saya, pukul 9.30 mlm dah tidur