Monday, August 1, 2011

Giveaway Tinidewi kembali lagi



Saya pernah dapat hadiah GA dari puan tini.Terlalu suka dengan hadiah tersebut yg sangat matching dgn tudung yang saya beli dari http://prettymodesty.blogspot.com miliknya juga,hampir setiap kali nak keluar rumah saya pilih hadiah yg diberinya untuk dipakai.Takut betul hadiah tu jadi pudar sebab suka sangat dengannya.Saya masih rasa sangat2x berterima kasih dengan puan hartini dewi atas pemberiannya dulu.


Sebagai tanda terima kasih jugalah saya menyertai GA yang dianjurkan beliau lagi(dah banyak kali juga ye) yang menawarkan hadiah yang hebat-hebat disponsor oleh www.tenunkapas.com.


Menang atau kalah belakang cerita.(tapi setiap kali lepas solat saya tak lupa berdoa moga rezeki saya kali ini dapat voucher rm100 tu) hehehehe.


GA akan ditutup pada  21 Ogos 2011 (Ahad), jam 12 tengahari. 


Jomlah kita meriahkan!

No comments: